Thursday, May 1, 2008

New recipe blog !


Je vais essayer de faire une petite mise a jour sur la derniere semaine de mes parents au japon, malheureusement, maintenant que je suis de retour au travail le temps me manque.

Enfin ! Avant de retourner au Quebec, mes parents mon gentillement demandes de leur communiquer plusieurs recettes qu'ils ont pu savourer lors de leur voyage.

Puisque je ne vois pas pourquoi seulement mes parents profiteraient de la bonne nourriture (majoritairement cuisine par la tres gentille et genereuse Aya), j'ai cree un nouveau blog uniquement dedie a la redaction de recette. Je ne sais pas s'il survivra longtemps mais vous etes bienvenue de jeter un coup d'oeil a la premiere recette : Les bagels au lait de soya. La prochaine recette en liste est la tres delicieuse recette de Curi Indien !


I'm going to try to post soon about my parents last week in Japan but since I'm all back to work now, free time is a bit difficult to manage.

In the meantime, before going back in Quebec, my parents requested that I send them some of the recipes they had the pleasure of trying while in the far east.

Since I have no good reason to only share this information with my parents, I decided to create a new blog with the sole purpose of exposing the delicious recipes of Japan (mostly cooked by the very nice and generous Aya). I don't know if we will be able to update this new blog along with this one but I'll do my best. The first recipe is up : Soy milk Bagel, try them while they're hot ! The next recipe should be the very delicious Indian Carry.


Aya's blog : http://aya-papillon.blogspot.com/

No comments: